شناسهٔ خبر: 163622 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان

سیستان خانواده معظم شهدا، جانبازان وایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، طی مراسمی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران رزمنده، جانباز، آزاده و فرزندان شاغل این بزرگواران در اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با حضور استاندار، معاونین استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان استان تجلیل به عمل آمد. 

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان در این همایش اظهار کرد: امنیت و آسایش امروز جامعه ما مدیون خون شهدا، فداکاری جانبازان و ایثارگری رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

عطاء اله اکبری با تأکید بر اینکه وظیفه مهمی که بر دوش ماست و می‌تواند جبران بخشی از این جانفشانی‌ها و از خود گذشتگی‌ها باشد، تلاش مضاعف در موقعیت‌های شغلی و خدمت خالصانه به مردم است، افزود: ما قدردان همکاران شاغل ایثارگری هستیم که در امتداد رشادت‌های دوران دفاع مقدس، سالیان سال با سعه‌صدر در عرصه سازندگی این مرز و بوم نیز با تمام توان و ایثارگرانه خدمت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سنگر سازان بی سنگر عبارتی دقیق زیبا و تاریخی برای متجلی کردن اوج حماسه ورزی حوزه راه و شهرسازی است، تأکید کرد: مجموعه راه و شهرسازی در دوران دفاع مقدس وظیفه لجستیک و حمل و نقل جنگ را بر عهده داشت که به بهترین نحو در این حوزه نقش ایفا نمود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در استان هدف از برگزاری این یادواره‌ها را آشنایی مردم با رشادت‌های شهدا و معرفی این الگوها به نسل جدید بیان کرد.

مجتبی میرحسینی گفت: شهدا انسان‌هایی هستند که در بالاترین قله‌های روحی، روانی، ایدئولوژیک و عرفان بودند.

محمد زاهد شیخی جانباز و رزمنده دفاع مقدس نیز به‌عنوان راوی با ذکر خاطراتی از تقوا، رشادت مردی‌ها و معنویت، شهدا را الگوهای واقعی برای نسل امروز بیان کرد.

در پایان این همایش از ۱۰۵ نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران شاغل و بازنشسته در اداره راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تجلیل شد.